۱۵ اسفند ۱۳۹۱، ۱۵:۴۷

حاشیه پرسپولیس - ذوب آهن/

تماشاگران پشت درهای بسته / کرمانی به سمت پرسپولیسی‌ها نرفت

تماشاگران پشت درهای بسته / کرمانی به سمت پرسپولیسی‌ها نرفت

دیدار تیم‌های پرسپولیس و ذوب آهن در حالی امروز در ورزشگاه فولاد شهر آغاز شد که ورزشگاه تقریبا پر شده اما حدود هزار تماشاگر در پشت درهای بسته مانده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های ذوب آهن و پرسپولیس تهران در حالی عصر امروز سه شنبه در ورزشگاه فولاد شهر برگزار می‌شود که برنده این بازی به مرحله نیمه نهایی این مسابقات صعود خواهد کرد.

حواشی پیش از آغاز بازی را در زیر می‌خوانید:

* برخلاف اعلام کادر فنی ذوب آهن پیام صادقیان مهاجم مصدوم ذوب آهن به این بازی رسید اما "فوفانو" در ترکیب اصلی قرار ندارد.

* پیش از آغاز بازی از سوی باشگاه پلاکاردی به زمین آورده شد که در آن حدیثی از پیامبر اکرم (ص) با این عنوان که "شکستن شاخه درختان نزد من مانند شکستن بال فرشتگان است" نقش بسته بود.

* مهدی مهدوی کیا، کاپیتان پرسپولیس بعد از مدتها روی نیمکت ذخیره‌های پرسپولیس قرار داشت.

* نیمکت نشینی محمد نوری، محمد قاضی و کریم انصاریفرد نیز از دیگر اتفاقات این بازی بود.

* پیش از آغاز مسابقه ادموند بزیک و فرهاد کاظمی به سمت تماشاگران ذوب آهن رفتند و برای آنها دست تکان دادند.

* قبل از آغاز بازی فرهاد کاظمی، سرمربی و محسن کرباسچی، سرپرست ذوب آهن به سمت نیمکت پرسپولیس رفت و با کادر فنی این تیم دیدار و گفتگو کرد. همچنین علیرضا محمد، سپهر حیدری و محمد برزو از یحیی گل محمدی برای رفتن یه زمین رخصت گرفتند. در این بین محسن مهرداد پولادی و حسین ماهینی هم به سمت نیمکت ذوب آهن رفتند اما غلامرضا رضایی تنها در میانه راه با فرهاد کاظمی روبوسی کرد.

* در حالیکه همه انتظار داشتند مرتضی کرمانی مقدم به سمت نیمکت پرسپولیس برود اما مهاجم سال‌های دور پرسپولیس از این اقدام صرف نظر کرد.

* دکتر سعد محمدی رئیس جدید شرکت ذوب آهن، مجتبی ابراهیمی مدیر عامل ذوب آهن و تنی چند از مسئولان کارخانه ذوب آهن در جایگاه ویژه حضور دارند.

* قیاسی هم به عنوان ناظر بازی در جایگاه ویژه مستقر شد.

* برخی خبرنگاران تهرانی که برای پوشش این بازی به اصفهان آمده بودند برای ورود با اتومبیل‌های خود به ورزشگاه با مشکل مواجه شدند.

* ورزشگاه فولادشهر تقریبا پر شده و پشت دروازه‌های پرسپولیس تعدادی از تماشاگران روی زمین چمن نشسته‌اند. در این بین حدود هزار نفر از تماشاگران هستند که پشت درهای ورزشگاه مانده‌اند.

* تعدادی از ورزشکاران تیم هندبال ذوب آهن در جایگاه ویژه نشسته‌اند.

کد خبر 2012328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha